دوشنبه 23 مرداد 1391 02:28 ق.ظ
نظرات ()
نام | نوع قطار | بهای بلیت(ریال) |
تهران - اراک | ترنست | 140000 |
تهران - اهواز | دانمارکی54+ اتوبوسی 80 | 135000+65000 |
تهران - خرمشهر | (پارسی 60 + پلور سبز 40)/ نگین 36 | (295000+400000)/ 390000 |
تهران - اهواز | پلور سبز 40 | 290000 |
خرمشهر - اهواز | ریل باس | 25000 |
اندیمشک - اهواز | ریل باس | 30000 |
تهران - تبریز | سبز32 | 300000 |
تهران - تبریز | تبدیلی 66 + آلمانی 36 | 170000+260000 |
تهران - تبریز | اسپانیایی تبدیلی 60 | 192000 |
کرج - تبریز | اسپانیایی تبدیلی 60 | 140000 |
تهران - مراغه | تبدیلی 66 + آلمانی 32 | 160000+210000 |
تهران - مراغه | درجه دو خواب 66 | 130000 |
تهران - زنجان | ترنست | 110000 |
تهران - میانه | ترنست | 130000 |
تهران - میانه | اتوبوس70 | 75000 |
تهران - میانه | اتوبوسی72 | 110000 |
تهران - شیراز | (پارسی 60 + نور 40) / مارال/ پلور سبز40 | (360000+ 556000)/ 400000/ 400000 |
شیراز - اصفهان | اتوبوسی دوطبقه 108 | 140000 |
شیراز - اصفهان | پارسی60 + نور40 | 160000+ 220000 |
تهران - یزد | ترنست | 200000 |
تهران - یزد | پارسی 60 + اتوبوسی دو طبقه 108 | 230000+ 150000 |
یزد - کرمان | اتوبوسی دو طبقه 108 | 100000 |
تهران - کرمان | پارسی 60 /نور 40 | 259000/ 450000 |
تهران - زاهدان | پارسی 60 | 400000 |
تهران - بندرعباس | پارسی 60 | 330000 |
تهران - بندرعباس | غزال40 | 555000 |
یزد - بندرعباس | پارسی 60 | 240000 |
اصفهان - بندرعباس | پارسی 60 | 290000 |
تهران - ساری | دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 | 80000+60000 |
تهران - گرگان | درجه دو خواب66 + اتوبوسی 80 | 120000+75000 |
تهران - گرگان | پارسی 60 | 150000 |
تهران - فیروزکوه | اتوبوسی 72 | 25000 |
گرگان - پل سفید | ریل باس | 60000 |
تهران - جمکران | اتوبوسی 96 | 25000 |
تهران - قم | اتوبوسی96 | 25000 |
تهران - پیشوا | ریل باس | 15000 |
تهران - آنکارا | آلمانی36 | 1200000 |
تبریز - وان | درجه دو خواب66 | 300000 |
تبریز - جلفا | اتوبوسی96 | 25000 |
تبریز - تربیت معلم | ریل باس | 10000 |
اندیمشک - دورود | اتوبوسی96 | 15000 |
دورود - چمسنگر | اتوبوس70 | 7000 |
دورود - سپیدشت | اتوبوس70 | 7000 |
کارون - بندرماهشهر | ریل باس | 25000 |
تهران - شهرپرند | اتوبوسی80 | 3500 |
تهران - شهرپرند | ریل باس | 8000 |
تهران - سمنان | ریل باس | 70000 |
تو ذهن نداری من علاقه مند بودم که چطور خودم و شما را متمرکز کنم
ذهن خود را قبل از نوشتن پاک کنید. من تا به حال سخت در حال پاکسازی ذهن من در گرفتن ایده های خود را وجود دارد.
من لذت بردن از نوشتن را دارد، اما فقط به نظر می رسد که اولین 10 تا 15 دقیقه از دست رفته به سادگی فقط تلاش برای کشف کردن نحوه شروع.
هر توصیه یا راهنمایی؟ متشکرم!
بالاترین کیفیت وب سایت در اینترنت. من قصد دارم این وبلاگ را توصیه کنم!
من می خواهم یک ایمیل بفرستم من بعضی از ایده هایی برای وبلاگ شما دارم که ممکن است علاقه مند به شنیدن باشد.
در هر صورت، وب سایت بزرگ و من منتظر دیدن آن در طول زمان توسعه.
کل چیز موجود در وب چیست؟
اطلاعات
من باید وقت بیشتری را صرف مطالعه بیشتر و یا بیشتر بدانم.
با تشکر از اطلاعات عالی من برای جستجوی این اطلاعات برای مأموریتم مورد استفاده قرار گرفتم.
اگر بخواهی بپرسی من علاقه مند شدم تا متوجه شویم چگونه خودتان را متمرکز می کنید و قبل از نوشتن ذهن خود را پاک می کنید.
من زمان دشواری را برای برداشتن ایده هایم در اختیار دارم.
من واقعا لذت بردن از نوشتن اما آن را فقط به نظر می رسد
ابتدا 10 تا 15 دقیقه به طور کلی هدر می رود و فقط سعی در شکل دادن دارد
چگونه شروع کنیم. هر ایده یا راهنمایی؟ قدردانی آن
امروزه من واقعا از افرادی مثل شما قدردانی میکنم مراقب باش!!
وب سایت جدید یا حتی یک وبلاگ از ابتدا تا انتها.
در خوشمزه است و البته، از تلاش شما سپاسگزارم!
من دنبالش هستم آیا نویسندگان مهمان را برای نوشتن مطالب برای شما ارائه می دهید؟
من فکر نمیکنم یک پست یا توضیح در مورد آن داشته باشم
تعداد کمی از مواردی که شما در اینجا به آن اشاره می کنید. باز هم، وب بسیار جذاب
سایت!
with it.